Bolaget ska tillhandahålla högkvalitativa marknadsundersökningar, mediaintelligens och mätningar inom områderna I) mätning och analys av individuella målgrupper efter medietyp, genom digitala och analoga skärmar och enheter och efter demografi, II) matning av reklamaktiviteter genom utgifter, genom kreativitet, per kanal och per media, III) mätning av konsumenters mediekonsumtion, köpbeteenden och attityder och skräddarsydda forskningsprojekt samt bedriva därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 163 419 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 14 402 | |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 15 382 | |
Årets resultat (tkr) | 9 027 | |
Summa tillgångar (tkr) | 87 927 | 25 |
Antal anställda | 56 |
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 163 419 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 14 402 | |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 15 382 | |
Årets resultat (tkr) | 9 027 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 24 908 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 63 019 | 25 |
Tillgångar (tkr) | 87 927 | 25 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 9 052 | 25 |
Obeskattade reserver (tkr) | 3 928 | |
Avsättningar (tkr) | 1 570 | |
Långfristiga skulder (tkr) | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 73 377 | |
Skulder och eget kapital (tkr) | 87 927 | 25 |
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | ||
Löner till övriga anställda (tkr) | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | ||
Sociala kostnader (tkr) | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Antal anställda | 56 | |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 918 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | ||
Vinstmarginal | 8.8% | 0.0% |
Soliditet | 13.5% | 100.0% |
Kassalikviditet | 85.9% | 0.0% |
Bolaget ska tillhandahålla högkvalitativa marknadsundersökningar, mediaintelligens och mätningar inom områderna I) mätning och analys av individuella målgrupper efter medietyp, genom digitala och analoga skärmar och enheter och efter demografi, II) matning av reklamaktiviteter genom utgifter, genom kreativitet, per kanal och per media, III) mätning av konsumenters mediekonsumtion, köpbeteenden och attityder och skräddarsydda forskningsprojekt samt bedriva därmed förenlig verksamhet.